–
Klijent: Pčelarstvo Turić
Godina realizacije: 2020.
BEEhance: link
U pitanju je proizvod za kojim posegnemo najčešće onda kad su u điru prehlade. Znaš ono kad ti ‘curi’ nos i boli te grlo jer si krivo protumačio vremensku prognozu i obukao malo tanju jaknu? A znaš li ono kad dovršavaš priču koju je kreirala priroda? Od starta. Tvoja ideja, tvoja vizija, zajednički cilj i making from scratch! Sve to zapakirano u ambalažu koja priča priču stvaranja proizvoda prirodne apoteke. Kad nas pitaju znamo li sve to odgovaramo ZNAMO! : )
Med, po našem MELIS, predstavlja jedno od najdivnijih čuda prirode koji nas ne prestaje oduševljavati svojim svojstvima, svestranom djelotvornošću, ali i načinom na koji se dobiva. Najsavršeniji proizvod prirode dobio je potpuni remake ili ‘samo’ making from scratch!
Pčelarstvo Turić ime je koje stoji iza malog obiteljskog gospodarstva koje se bavi uzgojem pčela i proizvodnjom pčelinjih proizvoda. Naš povratak u prirodu izgledao je ovako. Radili smo branding, dizajn vizualnog identiteta i dizajn ambalaže za njihove proizvode.
Samo imenovanje branda inspirirano je dalekom prošlošću korištenja ovog proizvoda. Kako su pčele i med imale važnu ulogu u starim civilizacijama naziv smo uzeli iz najistaknutijeg jezika civilizacije – latinskog. MELIS dolazi od latinske riječi mel, melis što znači med.
Zdrav duh ostvarujemo kroz povezanost s prirodom. U ovom slučaju kroz seriju proizvoda koja dolazi u kombinaciji od 9 različitih mješavina meda s pripravcima. Svaka od njih nosi naziv prema funkcijama, koje korišteni pripravci, imaju na zdravlje ljudskog organizma. Za svakog po nešto.
Kako bi do kraja zadržali element prirode i prikazali osjećaj zajedništva tih malenih bića ambalažu smo odlučili prikazati kao košnicu – dom pčela. Svakoj je, u skladu sa spektralnim bojama koje pronalazimo i prirodi, pridružena odgovarajuća vibrantna nijansa kako bi dodatno istaknuli čudesan svijet ispod poklopca košnice, a meda u našoj ambalaži. Colors are the smiles of nature. Razmišljali smo o svemu. Priroda je neiscrpan izvor ideja i nepresušan izvor inspiracije. U ovom slučaju nadahnula nas je da uskladimo ljepotu, ekonomičnost i funkcionalnost kroz održivi sistem kačenja ambalaže koji podsjeća na ulaz u samu košnicu. Primarno načelo obiteljske tradicije Turić je očuvanje prirode stoga je održivost kao društveni izazov bila smjernica i nama dok smo brainstormali zbog čega etiketa ne podliježe plastifikaciji, a pri postavljanju na teglu se ne lijepi.
Dok mi ovo piskaramo imamo dojavu kako je nestalo MELIS meda. Sve se prodalo! U istom trenutku nitko sretniji, ali i tužniji od nas jer smo baš razmišljali napraviti narudžbu. U isto vrijeme čekamo vaš feedback i naše tegle meda kako bi spremni dočekali zimu. Do tad, neka bude prirodno i slatko! : )
Project thank you for Bee-ing sweet!