Facebook Travel Ads – Digitalni potencijal turističke industrije
Facebook kao svakodnevnica
Facebook, najveća društvena mreža na svijetu i danas bilježi rast u broju novih korisnika. Najpopularnija social platforma zahvatila je sve generacije nizom svojih mogućnosti, kojih je iz dana u dan sve više, a najvažnija među svima njima je povezivanje i komunikacija s ljudima.
Zašto je Facebook postao tako važan?
Osim komunikacije s ostalim korisnicima Facebook-a, danas se na toj društvenoj platformi može razviti pravo ili unaprijediti postojeće poslovno carstvo. Povezujući različite vrste medija, video, sliku, text, igre i sve ono što je publici važno, putem Facebook-a imamo uvid u poslovne i druge trendove – koji su naši osobni interesi – te na takav način ostajemo u doticaju s aktualnim događanjima, promjenama i novostima sa svim onim što nas zanima ili s onim što bi nas potencijalno moglo zanimati. Facebook definitivno nije ono što je bio nekad. S napretkom tehnologije i konstantnim unapređivanjem karakteristika razvijali su se i različiti marketinški alati kao i korisni alati za oglašavanje.
S obzirom na jaku konkurenciju u poslovnom svijetu, svaka reklama je itekako važna. Digitalizacijom svijeta Facebook je postao jedan od najprikladnijih i najmoćnijih alata koji u poslovne, prvenstveno marketinške svrhe, možete koristiti za svoje poslovanje.
Facebook u turističkoj industriji
Utjecaj Facebook marketinga raste u svim područjima pa tako i u sferi putovanja. Pokretanje Facebook Ads-a trebalo biti dio strategije svakog marketinga hotela. Već kvalitetno razvijena ponuda alata i usluga, povezanih s putovanjima koji omogućuju korisnicima da pronađu inspiraciju, traže preporuke za putovanje od prijatelja, pa čak i rezerviraju hotele, dodatno se unaprijedila. Facebook pruža izvrsnu priliku za privlačenje sljedbenika za rezervaciju putem standardnih oglasa koji vam pomažu da pronađete svoju idealnu publiku na mreži za hotelski marketing, a sada je to moguće uz još veći povrat na potrošnju oglašavanja (ROAS) od standardnog remarketinga.Facebook u turističkoj industriji
Facebook Travel Ads, izvorno marketinško rješenje za turističku industriju, a isporučuje visoko prilagođene oglase na Facebook, Instagram i raznim web lokacijama unutar publike Facebook mreže. Nova mogućnost Facebook marketinškog alata, nudi jedinstveno rješenje za pomoć u povezivanju poslovanja hotela sa putnicima koje se želi dotaknuti i to u svim fazama njihovog putovanja. Spomenuta rješenja, skrojena za putnike i oglašivače, omogućavaju da se osmisli i predstavi ponuda, u pravom vremenu s istaknutom dostupnosti i cijenom. Sve to je usmjereno ka ljudima koji biraju slijedeću destinaciju za putovanje i slično.
Zašto koristiti Facebook Travel Ads kao učinkovit način širenja svoje publike u hotelijerskoj industriji
Pomoću Facebook Travel Ads možete doći do ljudi koji su posjetili vašu web stranicu, ali su otišli prije rezervacije i ljudi koji nisu posjetili vašu web lokaciju, ali su pokazali interes za vaše odredište putem pregledavanja njihovih web stranica.
Za razliku od standardnog retargeta omogućuju ciljanje korisnika s oglasima na temelju radnji koje su poduzeli na Vašoj web lokaciji kao i datume boravka, vrste soba i druge konkretnije pojedinosti koje su posjetitelji naveli. Jednom kad su oglasi objavljeni povlače se u kopiju s dinamičkim vrijednostima koristeći podatke u stvarnom vremenu iz booking engine-a, a uključuju cijenu noćenja, broj posjetitelja i datume boravka. S obzirom da ti oglasi sadrže precizne i relevantne podatke mogu generirati više stope konverzije i ostvariti veći ROAS od standardnog retargetinga.
Početak svake uspješne kampanje je pomno analizirani i postavljeni target. Sukladno svrsi i namjeri oglasa dobro postavljena ciljna publika pridonijet će boljoj uspješnosti oglasa te će marketinške poruke biti uspješnije. Facebook Travel Ads omogućuje Vam postaviti još precizniju publiku ciljajući korisnike na temelju njihove geografske lokacije, dobi, spola, ponašanja, veza i osobnih interesa. Pametno targetiranje je ključ za maksimiziranje povrata ulaganja, a putem Facebook Travel Ads-a možemo maksimalno smanjiti nepotrebne troškove time što posebnom značajkom možemo filtrirati ljude čiji su datumi prijave već prošli te ih na taj način ne zasipati bespotrebnim porukama i oglasima koji će se u tom slučaju prikazivati samo onim ljudima koji su iskazali veliki interes za rezervaciju.
Ključna prednost Facebook Travel Ads-a je mogućnost istinske personalizacije. Još jedna od dodatnih mogućnosti koje nam ovaj oglašavački alat pruža je cross-sell (unakrsna prodaja) i up-sell (dodatna prodaja) za maksimiziranje ROI-a (povrat ulaganja). Cilj unakrsne i dodatne prodaje je osigurati da se vaša ponuda podudara sa zanimanjima i profilom svakog gosta koji je kod vas već napravio rezervaciju. Na takav način nudi se kompletna hotelska usluga, povećava se prodaja te sami broj rezervacija.
Facebook Travel Ads uključuje nove i povratne posjetitelje koji su pregledavali web lokaciju Vašeg hotela ažuriranjem kopije oglasa s podacima u stvarnom vremenu s booking engine sustava. Personalizirani oglasi tada se poslužuju korisnicima na temelju njihovog specifičnog ponašanja na vašoj web lokaciji, poput podataka koji se odnose na datume njihovog boravka i vrste soba, što u konačnici dovodi do značajnog porasta konverzija.